Summa sidvisningar

onsdag 6 april 2011

jag kan berätta men det kanske är bäst att va stum


Hello! Vilken bra dag jag haft idag! Hade ett långt hål idag så då åkte jag och Linnea ner på stan, fick med mig det på bilden. Jag ville hitta en färgglad tröja och visst gjorde jag det. På rea dessutom! Men nu är det klädstopp. Ska verkligen försöka hålla det! Men smycken är välkomna, speciellt en ring från Åhléns som sagt att den mer än gärna flyttar in hos mig och smyckar min hand. Och man ska ju inte vara elak så den kanske får ett nytt hem imorgon!
Efter skolan så gick jag lite till på stan med Linnea och nu sitter jag här. Så vad ska jag göra nu?
Det är faktiskt lite oklart. Antingen duscha, kolla på andra avenyn, spela ett beroende framkallande spel på facebook, eller plugga... Hmm andra avenyn sen dusch och sen plugg. Big brother får man inte glömma heller! Hoppas att ni haft en fin dag i alla fall. Krävs så lite för att få en bra dag. Lite sol och fina vänner och livet är på topp! Stanna fina känsla stanna. Puss på er underbara som läser. Ser att ni blir fler och fler. Nu får lämna spår efter er, helt okej faktiskt. Ni kanske vill ha en frågestund? Säg till i så fall så fixar jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar