Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

det blev aldrig tyst nånstans


Tjaba laba polarn tjaba labala polarn!
Hihi den som vet vart det kommer ifrån är bäst!
Slutade skolan halv fyra idag sent och usch. Nu är jag mätt och trött men får inte sova. Ska plugga svenska eftersom jag har svenska prov på torsdag. Kanske börjar med lite sociologi plugg också. Men bara kanske.
Tänkte boka klipptid idag, sen ändra jag till imorgon. Nu har jag ändrat mig igen, det får bli senare. Innan sommarlovet ungefär. Det är inte så slitet trots allt.
Imorgon då? Ja hörrni vad händer? Jag har ett långt hål och det spenderar jag på stan med Linnea. Ska äntligen få äta macdånalds. Vart så galet sugen på det haha. Jaja nu ska jag väl sätta igång med svenska plugg annars blir det aldrig gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar