Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

cool rider



Hej, Tjena, Hallå!
Nu är jag hemma. Dom hade halva priset på allt på bik bok idag så de är där jag spenderat någon timme.
Tröjan och halsbandet fick joina. Vet att jag sagt att jag har klädstopp men nu har jag det på riktigt!
Va faktiskt helt sjukt med folk där inne. Inte okej alltså, gillar inte när det blir trångt och folk sliter och drar i kläder som lejon i en kamp om en död zebra typ. Men jag är nöjd i alla fall. Har kollat på koftan förut så det va bra :) Nudå? Ja vad händer nu? Tror jag ska kolla andra avenyn. Tänkte va hurtig och gå ut och gå men man blåser ju bort. Shit vilken blåst. Inte okej. Så ja andra avenyn får det bli. Sen lite smyckes rens och så. Sen dusch, big brother och sen sova. Åh så skönt att sova! Längtar haha. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar