Summa sidvisningar

lördag 9 april 2011

dom är bara stoft och aska nu


Idag när jag vakna va jag på bra humör. Jag va på bra humör när släkten kom, jag va också på bra humör när jag åkte och kolla lite grejer med pappa. Det va sen när jag kom hem och kollade min mobil humöret vände. Tur att jag har en fin familj, fina vänner, godis och bra filmer. Att vinden är galen utanför gör att jag ännu mindre vill gå ut. Nej det blir en skön hemma kväll. Hade nog tänkt annorlunda om jag inte va på detta humör. Men vad kan man göra när vissa människor inte vet hur man ska vara. Jag kanske uppfattas som tråkig när jag är hemma en helg, men jag tycker det är skönt och ärligt talat så har jag så mycket att göra innan flytten att jag är helt slut på kvällarna. Nu ska jag rensa smycken och det mina läsare det är inte det lättaste!

Designen är skit men som sagt mitt humör är inte heller på topp så tar hand om det sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar