Summa sidvisningar

torsdag 5 januari 2012

rea du måste reagera

Idag har jag spenderat största delen av dagen i sängen. Utom när jag var på teori. Bara två lektioner kvar sen kan jag fokusera på plugget och körningen och fixa ett körkort!

Mitt humör har varit lite sisådär senaste dagarna, inget speciellt som hänt men antar att det är en liten svacka bara.
Har spenderat nån timme åt att kika runt på webbshoppar, brukar göra det för att få inspo och för att imorgon (idag) kunna övertala mamma att kolla rean ;)
Hittade i allafall dessa vackra skapelser som fick mig att tappa andan i nån sekund (speciellt det svart vita linnet på fjärde bilden!) från bubbleroom. Brukar inte gilla bubbleroom men tusan nu lyckades dom!
Ska nog ta och blunda snart och drömma mig bort. Skippar nog att gå upp till hockeyn. Alldeles för utmattad för de.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar