Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2012

första inlägget 2012

Ibland blir jag rädd för jag har det så bra. Rädd att jag ska vakna, som när man vaknar ur en bra dröm och känna mig tom.
Jag har den bästa familj man kan ha och trots bråk, skrik och tårar så kompenserar skratten, filmkvällarna och alla vilda diskussioner upp de.
Jag har de finaste vänner och utom dem skulle jag aldrig orka.
2012 är ett nytt år, nya förväntningar och nya händelser.
Detta år ska jag tillåta mig att känna lite mer, gråta om det behövs, skratta om det behövs och bara vara om det är de som behövs.
Jag ska göra mer plats för andra än mig själv och jag ska prioritera annorlunda.
Detta är inget nyårslöfte, bara ren fakta och viljan att ändras, uppskatta det fina jag har istället för att sörja över de jag inte har.
Det är ett uppvaknande för mig själv och att det nya året råkade komma samtidigt, det ser jag mera som ett sammanträffande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar