Summa sidvisningar

onsdag 4 januari 2012

Hallå. Uppdatering har visst stått lite still. Hehe wooops. Idag har jag i alla fall käkat på spajsy med Linnea och Rebecka. Hittade lite fint på stan och sen mötte jag upp Bea för att ta bussen till Elin och kolla på Harry Potter!
Mysig dag men nu är jag så otroligt trött då sömnen varit lite orättvis mot mig på senaste tiden...
Så nu får ni ett drös bilder på allt nyinflyttat som jag inte visat så hörs vi imorgon, då vankas det teori. Adios!



T-shirt med gulligt tryck från Vero Moda-60 riksdaler, mössa från Vero Moda typ 20 kronor, tofflor från gina t- 30 kr, örhängen från gina och accent tror jag, typ 12 kr styck.
Metallic tröja från H&M, den kostade mig 100 riksdaler på rean. Sen köpte jag med mig en tidning som en vän vart med och gjort. Man växer lite inombords och känner sig stolt så stolt.

Armband och halsband från glitter på 75% rea, allt som allt blev det 50 spänn.
Väska från kappahl, 30 svenska riksdaler på rean.
Skor beställda från Nelly. 175 kronor på rean och gaah så snygga dom är!
Jeans från gina t- 500 kronor ej på rean, bälte från cubus som kosta typ 20 kronor och sen ett bar oxblodsröda byxor från Vila, 90 kronor på rean om jag inte minns fel!
Blå tröja från Vero Moda- 40 kronor
Randig tröja från gina t- 50 kronor
Svart längre tröja från cubus- 75 kronor
Vit tröja från H&M- 99 kronor (ej på rea)

Så där ja, det va det nyaste. Det andra från rean ser ni några inlägg neråt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar