Summa sidvisningar

lördag 21 januari 2012

18 års dagen!


Tänkte berätta lite bättre om min dag igår.
Den började med sång som lät som de lät tidigt på morgonen, fick fina presenter och sen somna jag faktiskt om för jag hade sovmorgon. Vaknade igen och loggade in på facebook och såg alla fina grattis jag fått, åkte till skolan där fler grattis väntade. Slutade halv två, åkte hem och åt sen mötte jag upp E&B på stan som bjöd på fika. Gick runt på stan en stund, fick en kram av en person jag inte fått en kram av på länge vi växlade några ord och allt kändes ganska så mycket som vanligt och det kändes bra för stunden. Sen hann ju vetskapen om att allt inte är okej, men igår gjorde det inget för den kramen och de orden fick mig att se verkligheten lite ljusare. Efter stan hämta pappa upp mig och vi åkte och köpte pizza. Åt med familjen sen sminkade och fixade jag mig och mötte Felicia, Andre och hennes kille på stan. Det blev en runda på pluto och vi dansade så benen värkte!
Hade en riktigt bra födelsedag!!

Nu sitter jag i sängen men ska börja sminka mig lite för om cirkus en timme kommer min farbror med fru för födelsemiddag. Imorgon kommer släkten från mammas sida.
Ha en mysig lördag vad ni nu har för er. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar