Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

the world has turned it's back on you



Bilderna är lånade från H&M och Monki. Detta är vad som fick följa med hem från stan idag. va helt sjukt skönt att få komma ut lite. Ett par leggins fick joina också men ni alla vet ju hur såna ser ut ;) Efter stan med mamma så vart det lite modevisning som Maria Montazami höll i. Va faktiskt lite häftigt att se henne annat än på tv. När jag kom hem sen så blev det en utflykt med pappa och bror. Vi va lite överallt och kolla runt sen köpte vi godis och pizza. Jag har även hunnit sova några timmar eftersom jag blev väckt åtta i morse av att det borrades hej vilt. Dom håller på att glasa in balkonger i grann huset. Och shit så det låter. Nu ska jag gå ut i soffan och kolla på film med far och mor. Hoppas ni haft en fin dag och kanske får en bättre kväll än mig, men hej vad gör man när man varit sjuk en vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar