Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2011

Hello. Hann inte blogga innan skolan och det är först nu internet funkar i skolan. Händelselös dag. Har lektion till strax efter fyra. Långt och jävligt. När jag kommer hem sen så måste jag försöka plugga lite.

Det är nåt krångligt med kommentarerna så jag kan inte svara så får svara på anonyms kommentar om jag gillar någon här. Och jag vet inte om du menar ifall jag gillar någon speciell eller om jag gillar någon överhuvudtaget. Och jag kan svara såhär: Jag gillar ingen speciell pojke och jag gillar mina fina fina vänner obeskrivligt mycket samma sak med min familj.
Så ja, mena di något annat så får du vara lite tydligare nästa gång!

Nu ska jag koncentrera mig lite halv dant så jag återkommer sen när jag är hemma om jag har något vettigt att förmedla då. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar