Summa sidvisningar

söndag 22 maj 2011

don't ask just read


Hej bloggen. Har ni haft en bra dag? Jag har inte gjort något speciellt faktiskt. Åkte iväg en sväng med mamma men det va de. Har precis duschat och målat naglarna så nu sitter jag orörlig tills nagellacket har torkat. Om en halvtimme börjar big brother och som den nörd jag är så tycker jag det suger att Christian och Gurkan är nominerade. Jag vill personligen ha ut Peter!
Haha nog tjatat om big brother nu.
Imorgon är det skola och dom flesta har väl ångest för de, men för mig ska det bli så jäkla skönt att komma tillbaka och träffa människor igen. Har faktiskt saknat skolan haha illa. Men det är ju inte långt kvar till sommarlov och det är helt sjukt hur fort tiden faktiskt har gått. Känns som jag börja ettan på gymnasiet för en månad sen. Att det var en månad sen man smög in i den stora aulan i en väl vald outfit. Hur man hörde sitt namn ropas upp och fick följa med sin klass där man inte kände en kotte. Hur glad man blev när man såg en tjej man kände igen och kunde sitta med.
Hur skönt det var att ha någon att prata med och vara nervös med.
Japp det hände för snart ett år sen. Sjukt mycket har hunnit hända men det får vi ta en annan gång för nu blir snart det här en novell.
Men ha en bra söndag kväll så hörs vi imorgon! Puss på er fina.


Jag har en vän som jag alltid kunnat lita på. Alltid kunnat berätta allt för och som jag vetat inte berättade det vidare. Men nu vet jag inte vart den vännen är längre. Hon säger en sak men gör en annan. Lovar saker hit och dit men sviker minst lika ofta. Hon kan säga att människor gör fel men sen göra samma misstag om och om igen. Ingen är perfekt let's face it. Men denna brud va näst intill perfekt. Hon va verkligen de. Men sen tog allt annat över hennes egna vilja och frihet och nu, nu är hon bara en i mängden. Ingen jag kan blotta mina känslor och tankar för. För jag litar inte på henne. Inte längre. Det är synd.

1 kommentar: