Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

till en vän

Det här inlägget tänker jag tillägna mina fina underbara vän Elin!
Tänkte skriva några rader om just den brud och hur jävla bra hon är.
Elin och jag har känt varandra sen lekis ungefär. Dock började vi inte umgås förens i fyran femman. I sexan gled vi isär och i sjuan börja vi samma klass. Men det var i åttan vi verkligen hittade tillbaka. Sen dess har Elin aldrig aldrig aldrig svikit. Hon har alltid funnits och jag litar på henne till 110 %. Hon är den jag vill berätta roliga saker för, konstiga saker för, saker som gjort mig arg eller ledsen. Och jag vet att vad jag än berättar eller delar med mig av så dömer hon mig inte. Med Elin kan jag vara mig själv fullt ut och behöver aldrig skämmas eller känna mig osäker.
Jag älskar dig Elin. Då. Nu. Föralltid.
Bästa vän!

1 kommentar:

  1. bästa väään! du är bäst. jag säger bara samma sak gånger tusen! jag älskar dig så otroligt mycket!!!

    SvaraRadera