Summa sidvisningar

onsdag 1 december 2010



Nu är det så att jag varje dag i 29 dagar kommer skriva om ett ämne. Och idag dag 1 så ska jag presentera mig själv. Och när jag tänker efter och kollar igenom det jag skrivit så har ni aldrig fått en riktig presentation!
Så ja här kommer den.

Jag är 16 år fast fyller snart 17 ( 20 januari ). Jag bor i västerås med min mamma, pappa, och lillebror. Jag hade en hund också, världens bästa men sen blev mamma allergisk och vi va tvugna att sälja honom. På fritiden gillar jag att umgås med vänner och familj. Jag har en ganska driven tjej och har rätt höga krav på mig själv. Ibland kan det bli lite tungt. Jag är oftast väldigt glad och framåt, pratar mycket och hörs rätt mycket också. Ibland är det bra ibland dåligt. Tjejer brukar oftast uppfatta mig som rätt bitchig men när dom väl känner mig så burkar dom alltid ändra uppfattning. Varför det är så vet jag inte, men jag kan tänka mig att tjejer inte brukar ta så mycket plats som jag faktiskt gör. Hmm vad mer ska jag berätta. Kan berätta att jag är skit rädd för duvor och har fobi för fötter, tycker fötter är jätte äckligt.
Nånting jag tycker om är julmust! Shoppa gillar jag också och det är en del som tycker jag köper för mycket grejer, jag tycker inte det.

Det va väl det jag hade att berätta just nu. Imorgon berättar jag om min första kärlek! Kika in då. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar