Summa sidvisningar

fredag 31 december 2010

blev ett till

SAMMANFATTNING 2010


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började ettan på gymnasiet, jag fick körtelfeber, shit finns så mycket, orkar faktiskt inte skriva ut allt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag tycker nyårslöften är klyschigt och därför har jag inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, och Cypern

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja det är de.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
21 maj

8. Vad var din största framgång 2010
Att jag gick utan nian med betyg jag kunde känna mig nöjd med

9. Största misstaget?
att jag börja bråka med en väldigt fin vän,

fast nu börjar vi hitta tillbaka igen och det känns grymt bra

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yes , körtelfeber. Der värsta jag vart med om

11. Bästa köpet?
oj det vet jag faktiskt inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder utan tvekan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
hela sommaren gjorde mig glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie, the club can't handle me, och massa massa mer

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Sommaren va jag gladre, men nu på senaste tiden här jag vart ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit kort och filmat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt

18. Hur tillbringar du julen?
Julen har redan vart och den tillbringade jag med familjen

19. Blev du kär i år?
trodde det, men så va det inte

20. Favoritprogram på TV?
vänner, scrubs

21. Bästa boken du läste i år?
Har nästan inte läst, men camilla läckbergs böcker va bra

22. Största musikaliska upptäckten?

Jay smith <3

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
webbkamera

25. Något du önskade dig men inte fick?
det tror jag inte

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Gick i skolan haha

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Så som jag vill ha den

29. Vad fick dig att må bra?
Familjen

30. Ett sommarminne du inte kommer glömma från 2010?
När jag och två vänner satt ute sent på kvällen och bara pratade, något jag aldrig kommer glömma, fan va bra jag mådde då!


2 kommentarer:

  1. Vi längtar tills nästa sommar bruden. Den blir grym!

    SvaraRadera
  2. Josefin: Klart att nästa sommar ska bli grym!

    SvaraRadera