Summa sidvisningar

tisdag 7 december 2010

a good day

Men guh hej bloggen! Har inte hunnit blogga idag. Blev stressigt i morse så då hann jag inte, i skolan så tänkte jag inte på det. Hmm ska berätta vad som hänt idag då.
Hade utvecklingssamtal som gick riktigt bra! Efter det så åkte jag och brudarna ner på stan och åt lunch. Sen snabbt tillbaka till skolan för matte. Sluta efter matten för datan va inställd, åkte till stan och köpte en väska. ( Bild kommer snart i ett eget inlägg.) Så efter det blev det skynda hem och byta om lite snabbt, sen tillbaka till stan för fika och prat med lovisa. Köpte en skjorta, ett par byxor och ett balsam. Skulle kolla julklappar men det blev julklappar till mig själv ;). Kom i alla fall nyss hem och nu ska jag varva ner lite. Känner mig lite uppe i varv.
Mådde jävligt dåligt i morse och tänkte skita i hela dagen, men jag är glad att jag orka och jag är riktigt nöjd med dagen och känner mig riktigt glad!
Nu ska jag kolla på vänner och ta det lugnt.
Bilder på det jag köpt kommer alldeles strax.
Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar