Summa sidvisningar

fredag 3 december 2010

my parents!

Mina föräldrar är dom bästa utav dom alla. Även om jag och pappa bråkar lite för mycket, och jag och mamma kan bli lite för sura på varann så är dom ändå dom absolut bästa. Dom har varit tillsammans i 23 år, det är mer än halva deras liv. Sån kärlek vill jag också hitta.
Min mamma är den bästa av alla mammor, man kan prata med henne om allt och hon finns alltid där. Hon är min trygghet och jag har alltid sett upp till henne. Hon vill ingen illa och ger alla en chans.
Min pappa är sådär härligt retsam även om det ibland kan bli lite väl drygt, men vi båda gillar att retas med varann. Min pappa är den bästa pappan som finns. Vi är otroligt lika i sättet.

Nu vet ni lite om dom :)
Imorgon berättar jag om min syn på kärlek, jag hoppas ni gillar det!
Idag mår jag inte nå bra så ska vila nu.
Puss alla fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar