Summa sidvisningar

torsdag 13 oktober 2011

vi är förlorare jag och du, ingen av oss vågar tala ut


Kolla E&B såfin tröjan va!! 60 kr på stadsmissonen.

Hejsan. Som vanligt har uppdateringen stått still trots att jag haft inlägg i skallen, men när jag väl sitter här tar orden och meningarna tvärstopp och ut kommer ett knapert hej. Har i alla fall haft matte prov nu på morgonen, eller aa inte nu men ni fattar. Det gick väl sådär. Sen åkte jag hem och somna gott och skönt. Om en 45 minuter ungefär så ska jag rulla mot praktiken. Jobbar kväll och sen är jag ledig imorgon. Gött! Kommer säkert nåt inlägg imorgon.
Ha en fin torsdag. Puss!

2 kommentarer:

  1. du borde ha ett hänglås på din plånbok linnea..

    SvaraRadera
  2. Bebsen: hmm uppfinn det och jag är den första att köpa en plånka med lås på!

    SvaraRadera