Summa sidvisningar

fredag 21 oktober 2011

bildbomb

Hej!
Idag gjorde jag sista dagen på praktiken och usch det va sorgligt. Fick jätte gullig present som ni kan se längre ner!
Efter jag slutat åkte jag till stan, köpte skor och jacka. Visar bilder under här.
Åt lunch med mamma och pappa och bokat körlektion har jag också hunnit med idag. Nu är jag trött och dåsig.

Nya skor från H&M. Me like!
Nya jackan som jag hittade på rean på Gina, den är varmare än min skinnpaj som börjar bli på gränsen till för kall nu, men svalare än min jätte varma täck jacka. Mycket nöjd är jag då jag tycker ''häst'' jackorna är tjusiga.

Kom paket från H&M och däri låg detta, en kofta och en blå stickad tröja med härlig krage.

Fint kort och mycket fin present från min praktik. Älskade underbara praktik.

Västerås bjöd på sol denna höstdag så passade på att knäppa lite bilder på vägen hem från stan.

Nu tar jag helg. Återkommer när jag återkommer så att säga. Puss på er och ha en toppen helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar