Summa sidvisningar

onsdag 19 oktober 2011

hard feelings

Dagarna flyter samman till en enda grå gegga. Ljus punkten på dagarna är när jag får låsa dörren om mig och trampa till praktiken. Där på praktiken lämnar jag alla måsten och deppiga tankar, för att i några timmar få hjälpa någon annan med saker han/hon inte själv klarar av.
Ibland önskar jag att jag hade någon som kunde hjälpa mig med saker jag inte klarar av. Som kunde visa och jag kunde göra likadant. Eller någon som kunde hjälpa mig på traven och ge mig en push och berätta att du vet ju att du kan kom igen nu jag hjälper dig!
Fast jag tror jag ibland skulle behöva nån som skaka lite vett i mig.
Som printa in i min skalle att jag inte kan få allt serverat på silverfat utan själv måste anstränga mig också.
Jag skulle också behöva någon som hjälpte mig hitta motivationen.
För truth be told, så tror jag att det är den jag saknar mest av allt.
Med lite motivation och struktur så skulle det nog bli lite bättre, lite lättare och inte alls lika tungt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar