Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2011

highwayman


Hej!
Vakna upp till ett grått väder. Efter solen igår så blir man nästan lita bortskämd. Men tydligen ska ju den lång lediga helgen bli jätte fin så det gillar jag! Men eftersom vädret är grått idag så tänker jag matcha det. Både med kläder och humör. Är trött och känner mig allmänt tom...
Men det blir väl så, vissa människor tänker inte innan dom agerar. Dom slänger ur sig anklagelser hit och dit för att sen vilja rätta till det. Och frågan är hur länge man orkar höra dessa ord för att sen ge med sig och förlåta?

På fredag kommer i alla fall min fina Tova och hälsar på. Riktigt bra!
Ska bli så skönt med lång ledigt för att sen bara gå en eller två dagar i skolan. Sen lov! Om jag har längtat!! Men jag återkommer kanske innan jag drar till skolan. Vi ska leka lekar och fika typ haha. Slutar vid 12 men jag har ett jävla prov som ska göras klockan tre. Jävla skit. Jaja kommer kännas gööö bra när det är gjort!
Datorn stannar hemma så om jag inte hinner innan jag drar så skriver jag sen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar