Summa sidvisningar

fredag 24 juni 2011

glad midsommar



Hissar scorett för deras snygga boots. H&M för deras snygga smycken. Och monki för deras fina stickade tröjor. Skulle vilja ha allt i min ägo. Idag är det ju midsommar. Ingen som missat det antar jag. Jag sitter i stugan i leksand och är helt slut i skallen. Har ont i tummen också så skriver med en hand och det tar evigheter. Jag skulle cykla in till ishallen igår för att jobba, det va kallt och mina fingrar va kalla. Jag höll höger handen på växlarna där det sticker upp en vass grej och vips så kom det ett gupp jag inte såg och jag slog i tummen och satan va ont det gör! Idag har jag i alla fall vart i sågmyra, kolla bubblerooms outlet som får en fet diss! Men ännu en hiss går till lager 157 för deras priser och kläder. Fick med mig en grå mjukis tröja då min andra är sunkig like hell. Fick även med mig en annan mysig grå tröja och en levis t-shirt. Ni får se sen! Tänkte bara skriva lite snabbt och visa att jag lever. Nu ska jag hämta pepsi max. Puss på er och glad midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar