Summa sidvisningar

lördag 4 juni 2011

det är bara för resten av ditt liv


Hej bloggen! Här hade uppdateringen stått stilla. Så ska uppdatera er lite nu :)
Igår vid tre kom tova. Vi satt och prata en stund och sådär. Sen gick vi in till stan. Lite fina saker fick följa med hem, speciellt ett jätte fint linne så bild på det kommer tror jag. Sen åt vi på taco bar och shit det va mums! Sen gick vi hem, slappa lite, åkte till coop och handla och sen hem till mig, fixa oss och dra ut. Kvällen slutade med häng i vasaparken med tova och två andra fina vänner plus två boys som va riktigt trevliga! Vi va hemma vid halv ett och då kolla vi lite glee sen sova.

Idag har vi solat och badat och vi tog vårat första dopp! Solen har satt sina spår på min rygg och min rumpa, hej rödtott typ. Svider som fan! Tova åkte i alla fall för en timme sen ungefär och sen dess har jag bara vilat. För shit va trött jag är. Tror det blir lugnt idag faktiskt. Imorgon blir det stan tror jag!

Nu får gärna berätta vad ni har pysslat med senaste dagarna :)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar