Summa sidvisningar

lördag 22 januari 2011

new hair


Hej bloggen. Har vart hos frissan heeeela dagen. Så är trött trött trött. Jag slinga håret och det tog tid. Sen så gick jag med mamma på teater och det va kul faktiskt :) Sen så tillbaka till frissan och klippa håret. Blev kort och jag gillare! Färgen gör sig verkligen inte rättvis på bild. Ska försöka ta en bättre bild imorgon. När jag va klar med klippning så gick jag till gina och köpte en väska som är helt amazing, och en kofta för 50 spänn. Jag bytte även en tröja som jag köpte igår. Bilder kommer kanske. Nu ska jag vila lite, skulle träffat Elin ikväll men jag är alldeles för trött. Så blir lugnt. Kolla film och bara mysa. Imorgon blir det stan med lovisa. Uppdaterar säkert senare ikväll. Pusspuss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar