Summa sidvisningar

fredag 21 januari 2011

Hej. Förlåt för den kassa uppdateringen. Men igår fyllde jag år och till råga på allt sluta min data laddare att funka så batteriet tog slut. Men det med laddaren fixade sig idag. Fick en ny så nu funkar det! Jag hade en jätte bra födelsedag. Fick lite smink, kläder, iPod högtalare, Pengar till håkan biljett som jag boka i går!!!! sen så ska jag få klippa och slinga håret imorgon! :)
Igår i alla fall så va jag i skolan sen så blev det lunch och lite shopping med mamma, fick en tröja och sen köpte jag ett par shorts. När jag kom hem låg lite kuvert och väntade på mig :) Idag då, jag va i skolan, sista dagen på en månad eftersom jag går ut på praktik på måndag :). Efter skolan mötte jag mamma på stan igen, köpte två tröjor och ett par solisar, dock ska jag byta storlek på en av tröjorna imorgon. Jag ska även klippa och slinga håret imorgon, ska va där halv elva... Lite tidigt men men, man tar ju den tid som finns liksom. Sen efter jag gjort det så ska jag faktiskt på teater premiär, spännande :) Jaja nu ska jag nog ta en dusch och sen kolla på film. Skön och lugn fredags kväll. Precis så som jag vill ha det :) puss alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar