Summa sidvisningar

måndag 3 januari 2011

du gör mig så lycklig

Jag är vaken kära läsare!
Ska om cirka en halvtimme gå till bussen för att åka ner till stan och träffa en gäng släktningar och min mor. Blir nog jätte mysigt!
Sen ikväll blir det middag och mys med brudarna. God damn det är skönt med måndag! Även om man har lov så hatar jag söndagar, det är nåt hemskt med dom som säger ligg i sängen, gör ingenting det är ju söndag. Nä söndagar är inte min dag alls.
Nu ska jag fixa håret lite snabbt sen kommer en dagens outfit upp om jag hinner, annars kommer sen upp sen. Ha en fin morgon/förmiddag/lunch , vad man nu kallar den här tiden på dagen hehe. Puss

2 kommentarer:

  1. det var himla gulligt av dig att gå upp så tidigt för vår skull. Nästa gång tar vi en efm fika så du inte får kaos hela dagen.... ;9 lilla H var väldigt glad över att träffat dig, hon undrade gång på gång om " min kusin L, hon skulle gilla den här tröjan, hon har ju sån koll på mode å sånt vetdu"..... jag å M fick bita ihop många ggr... men det blev en bra dag, trots att det inte fanns nån skinnjacka:( kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Moster: Det va rätt skönt att komma upp i tid faktiskt! Det va jätte trevligt att träffa er. H är ju bara för söt. Hihi du får hälsa till henne. Ni kommer nog att hitta en jacka så småningom, skinn jackor är svårt att hitta faktiskt. Kram kram!

    SvaraRadera