Summa sidvisningar

torsdag 8 december 2011

make a change

Hallå.
Jag har tänkt på en sak, inget gigantiskt som kommer förändra världen. Men det kommer förändras för mig.
Det handlar om bloggen och jag tänker från och med nu börja skriva mer om kläder, visar bilder på det jag köper ( med risk för att folk kommer kalla mig shopping beroende och allt möjligt annat jag fått höra ) och berätta om saker jag gillar i klädväg. Kläder, eller mode överhuvudtaget är ett av mina största intressen och det kanske låter lamt men så äre. Jag är trött på att skriva inlägg som idag gjorde jag det och imorgon ska jag göra si och så...
Jag vill fokusera på de jag gillar och mår bra av.
Visst kommer det komma inlägg om hur min dag varit, om hur mina tankar ställer till de och liknande.

I helgen kommer i alla fall ett drös med bilder på nya grejer, bland annat en väska jag fick idag, en skjorta och ett bälte jag fynda för ynka 30 kr sammanlagt och lite annat plock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar