Summa sidvisningar

lördag 31 december 2011

2011 i ord

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Absolut! Jag flyttade (har gjort det förr men inte som jag kommit ihåg), jag sommarjobbade och tjänade egna pengar, jag praktiserade på ett underbart ställe och lärde mig mycket nytt, jag har varit på allsång med två extremt fina vänner, jag har träffat en underbar ny vän, bråkat, skrattat, gråtit, förlorat vänner och insett vilka som är äkta, fått beröm av lärare och skollusten kom tillbaka, fick MVG på flera prov och kände mig bättre än någonsin.

Har du några nyårslöften?
Jag må vara tråkig men jag tror inte på att man behöver ett nytt år för att förändra eller förändras.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Detta år har hållit mig inom Sveriges gränser.

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte ihåg datum nå vidare, skärpning på den kanske.

Vad var din största framgång 2011?
Att betygen tog ett språng uppåt och jag insåg att jag visste kan.

Största misstaget?
Dom gånger jag tvivlat på mig själv, aldrig mer!

Bästa köpet?
Min iPhone, var ju dock inte jag som köpte den men jag valde den istället för annat. Bästa valet på länge!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. Sen har väl caféterian på skolan tjänat en och annan slant på att ha mig som kund.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vännerna, familjen och känslan av att lyckas.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fest hos mange, håkans alla låtar, lasse w, someone like you med adele, kaptenen, svenska björnstammen, veronica maggio. Okej blev mest artister och band, men ni överlever.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hmm både och, men mest gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat och chansat.

Blev du kär i år?
Nä, betuttad möjligen, men kär? Nä.

Favoritprogram på TV?
Criminal minds.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var i skolan och sen umgicks med familjen.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mjo det finns det väl alltid, men kommer inte på något specifikt just nu.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mer vågad och mer jag.

Vem saknade du?
Är ett gäng, skippar namnen dock.

Den bästa nya personen du träffade?
Jenny Forsell, underbar människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar