Summa sidvisningar

tisdag 1 november 2011

stress

Lovet har precis börjat men ändå känner jag mig mer stressad än nånsin.
Pluggböckerna ligger i en stor hög och jag måste ta tag i det. Två stora svåra prov veckan efter lovet. Ett litet förhör har dom klämt in också. Veckan efter det så är det återigen dags för två prov och så en redovisning.
Jag vet inte vart jag ska börja och då blir det så att jag inte börjar alls.
Och börjar jag inte så blir stressen ännu intensivare och mer påfrestande.
En ond cirkel helt enkelt. Har i alla fall plöjt igenom några sidor på det största provet vi ska ha så det känns lite bättre i alla fall. Ska försöka få med pappsen ut på en promenix snart så min hjärna kan syresättas lite. Hare!

Uppdatering: Har en hemskrivning också kom jag på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar