Summa sidvisningar

fredag 11 november 2011

Never mind I'll found someone like you

Hejsan. Min hjärna har fallit in i något som matchar höst vädret. En grå dyster dimma som bestämt sig för att stänga av tankar och motivation tills våren kommer. Jag har för stunden ett övertag över hjärnan och lyckas för första gången på flera dagar hitta orken att bilda ett skriftligt inlägg. Så vad har hänt sen sist då?
Har spenderat två dagar hemma, torsdag och idag, fredag. Fick en allergisk reaktion och mina läppar blev av onaturlig storlek. Har varit hos doktorn idag ( av andra skäl än allergi dock) och det gick fint.
Sen har jag haft idol mys med mamma.
Imorgon kommer bli en fin dag känner jag på mig och jag kommer spendera kvällen och natten hos min finaste E!
Kanske återkommer imorgon. Om hjärnan inte gått i ide.
Puss!
Ibland blir jag så tagen av hur fin min väg hem från skolan är att jag måste stanna upp och ta in allt, ibland blir det bilder också. Som denna över. Ofattbart vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar