Summa sidvisningar

tisdag 13 september 2011

why am I doing this to myself?


Godkväll.
Va så trött i morse så på nåt vänster hängde datorn inte med till skolan. Mycket märkligt då jag är alltid är så noga att packa ner den. Jaja jag överlevde. Slutade fyra och då mötte jag min fina underbara elin på stan.
Shoppade lite gråa basplagg på halva rea priset och kände mig nöjd över de. Promenerade hem och var nära att däcka i soffan men jag höll mig vaken till idol och nu äntligen ska jag få sova.
Vinden talar klarspråk utanför fönstret och jag är ruskigt glad att jag ligger i en varm säng.
Tycker synd om alla djur. Kallt att va ute nu. Hoppas dom inte blåser bort!
Imorgon står skoljogg och prov på schemat. Kunde vart värre, bättre också. Men nöjer mig med det jag får.
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar