Summa sidvisningar

torsdag 8 september 2011

idag är en sån dag som känts fett bra


Hej!
Shit vilken fin och bra dag jag haft.
Började med matte b lektion klockan 8 på morgonen. Ångesten försvann när jag insåg att fan detta kan jag! Efter det psykologi. Trevlig lektion med mycket intressanta tankar. Sen mat. Pasta och god pastasås.
Efter det va min skoldag slut. Då begav jag mig till stan med Linnea. Vi gick runt, kikade, kände och klämde. Köpte med mig ett nytt nagellack från Kicks egna nya nagellacks märke. So far so good ( nagellacket alltså). Efter ett tag kom Nicole och vi vandra runt lite till. Sen åkte dom hem och jag besökte mammas jobb en stund. Sen träffa Lovisa. Köpte byxor och halsband, åt dånken och hade det allmänt chill som jag brukar ha med henne. Sen cyklade jag hem. Då var klockan närmare 6. Sen följde jag med och handlade. Målade om naglarna i mitt nya lack. Sen var klockan åtta och jag tittade lite på tv. Sen dusch och nu ligger jag nerbäddad i sängen. Trött men lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar