Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2011

hard work work


Fick frågan vad jag ville bli när jag blir stor.
Stor tänkte jag. Jag är väl stor?
Fyller 18 om mindre än ett halvår.
Men har jag någon aning om vad jag vill bli?
Nej!
Känns som alla har en framtid plan. Ett mål att sträva efter. Jag ska börja tvåan på gymnasiet och jag har inte den blekaste vad jag vill bli. Vad jag vill utbilda mig vidare till. Och nu tänker ni väl att men dumma tjej du har ju tid. Men tid är det minsta jag har. Ettan gick så fort att jag knappt hann fatta vad som hände. Tvåan kommer bli tuff men säkert gå minsta lika fort. Sen står man där sista dagarna i trean. Studenten närmar sig och man har ingen aning om vad man vill.
En sak vet jag. Och det är att jag vill jobba med människor på något vis.

Shit nu kom tänkande Linnéa fram. Blir så när jag är trött. Ska kolla på criminal minds nu sen försöka sova. Ställa tillbaka dygnet vore fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar