Summa sidvisningar

lördag 12 februari 2011

i do not need you anymore

Hello! Mådde så himla illa igår natt. Hade frossa och usch det va inge skoj. Tod mig till praktiken igår i alla fall men fick gå hem. När jag kom hem så sov jag i stort sett hela dagen. Skulle vart med brudarna men så blev det ju inte för jag mådde så pass dåligt. Mår bättre idag och funderar på en snabb tripp till stan för att fixa lite grejer. Men får se om jag orkar. Annars får det bli en annan dag i veckan! Beställde en ear cuff igår eftersom det inte går att hitta i stan. Och om det gör det så finns det inte kvar eller så är dom inge fina. Visar i alla fall bild sen när den har kommit :)
Jag skriver senare. Ska se om jag kan få i mig lite frukost och hoppas att illamåendet inte kommer tillbaka ( peppar peppar ta i trä!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar