Summa sidvisningar

tisdag 8 februari 2011

Brustna illusioner över något som inte blev av.


Jag är hemma från praktiken idag. Det va jag igår också. Har ont i ryggen efter en liten halkningsolycka... Men imorgon ska jag dit och då jobbar jag kväll. Gillar inte det.. Menmen, åtta dagar kvar det ska jag klara! Idag ska jag försöka rensa mitt rum lite, ringar, örhängen, armband, halsband, kläder. Aamen you name it liksom! Om nån är intresserad av att kanske köpa lite kläder eller något så är det bara att kommentera så ska jag se vad jag kan hitta, har bland annat en kavaj och lite annat som bara ligger och inte används. Men som sagt säg till om ni är intresserade! Nu ska jag hoppa upp ( läs inte hoppa utan ta mig upp ur sängen med extrem smärta i ryggen) ur sängen och börja rensa. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar