Summa sidvisningar

söndag 21 november 2010

ge mig nåt att bygga vidare på


Hello bloggen! Idag har det var visning på mitt hus så hela familjen åkte ut med bilen, även om jag bara satt kvar i bilen och inte gick i affärer som far och bror gjorde. Mår fortfarande inte helt bra och sover i stort sätt hela dagarna... Igår va jag på akuten, fick ont i magen och då va det bara att åka upp och kolla det. Ingen allvarligt va det, bara körtlarna i magen som blivit infekterade. Trött på körtelfeber nu. Aja blir hemma imorgon och på tisdag också sen får jag se hur jag mår helt enkelt. Just det klicka hem en kavaj idag också. Har ganska mycket nytt nu som jag lovar att ta bild på när allt jag beställt kommit. Men nu ska jag glo på tv, tänkte bara uppdatera lite. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar