Summa sidvisningar

lördag 13 november 2010

ett felsteg, en klackspark och jag är tillbaka

idag har min dag varit trist. har så sjukt ont i halsen och har haft feber så har sovit sovit sovit och kollat på tv. min fina vän elin är i sthlm och kollar på håkan, något jag också skulle velat göra. jag bad henne tänka på mig när han sjöng river en vacker dröm och nog gjorde hon det. inte bara i tankarna va jag med nej hon va gullig nog att ringa så jag fick uppleva det live. visserligen genom telefonen men ändå, närmare än så kommer man inte om man inte är där. så det lille hon gjorde förgyllde hela min kväll. jag fylldes av en varm känsla som kommer hålla i sig ett bra tag! att nåt så litet som ett telefon samtal vid rätt tillfälle kan göra underverk!
goosh vilken underbar vän jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar