Summa sidvisningar

fredag 24 september 2010





hello bloggen! nu ska jag snart slänga ner lite grejer i väskan och bege mig till lovisa :) sover kvar där i natt. jag hitta ett par byxor och ett halsband på stan! sen så fick jag hem ett par leggins som mamma hade beställt åt mig. MUMS på allt nytt :)

på översta bilden: jag och lovisa wiho vi är snygga :)
andra bilden: halsbandet som kosta 25 kr på glitter. FYND!
tredje bilden: byxorna som det kommer bättre bild på sen. dom är i alla fall från JC och kosta 89 kr , det var från outleten och även dom var ett fynd
sista bilden: leggins från modström som också va ett fynd. 79 kr tror jag dom gick på. dom är lite randiga men det syns inte så bra men visar bättre bild sen.

nu ska jag packa och sen gå. puss alla sötisar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar