Summa sidvisningar

tisdag 14 september 2010

08:06 tisdag

hello el blogg! tisdag idag och fan va skönt med en ny dag! hoppas att denna dag blir mycket mycket bättre än igår. än så länge är den bättre, solen har tittat fram och det är ju alltid ett plus i kanten. det enda dåliga idag är att det är målare här och jag är själv hemma och kommer störa dom fett när jag går ner och ska gå till skolan. börjar inte förens halv tio. men ska ta en buss som går 10 i nio så det är ett tag kvar så jag får snällt sitta här på mitt rum och försöka hitta på saker att göra. kanske vågar smyga ner på toaletten snart. jo det gör jag nog faktiskt. om dom inte håller på i trappen så!
shit va långt och onödigt inlägg detta blev. men skrivlusten är tillbaka så får utnyttja den så länge den stannar kvar. nu ska jag hitta nåt att ha på mig i röran på mitt golv puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar