Summa sidvisningar

torsdag 13 maj 2010

Nu kör jag här igen, blogg.se va way to krångligt för mig.
Det är lättare här må jag säga! :)
Hmm måste uppdatera lite här då så att folket hänger med :)
Idag har jag bara varit hemma, kan knappt gå på grund av en inflammation i höften. har fått kryckor och medecin så hoppas på undervärk snart!
Eller just det jag åkte i väg med pappsi och hyrde film, dumpa honom och avatar blev det. riktigt bra bägge två! Godis inhandlades också. Mums!
Nu sitter jag och lyssnar på musik.
Ska kanske slå på en film snart eller typ glo på tv eller nånting sånt.
Men vi hörs senare puss! :)
21:33 ( Tiden stämmer icke så skriver det i varje inlägg istället)


Vad är lögnen om inte sanningen fanns?

Vad är mörkret om inte ljuset brann?

Vad är sömnen om inte morgonen vann?

Vad ser natten som inte dagarna kan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar