Summa sidvisningar

söndag 16 maj 2010

Hejsan bloggen!
Lite crejsy inlägg under hehe, men ibland måste man liksom.
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik , ska snart börja fixa mig och sen möta saknade lovisa för en fika på stan!
Lägger upp lite gamla bilder på mig hehe.
Tjingeling!
15:00

mitt liv är som ditt
vet inte om du sett det, men de liknar mitt shit
för jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt
det som driver mig finns där
jag gillar dom som delar mitt synsätt o flyger i min färd
kanske tappat det helt, spelat för många spel
målat in mig i ett hörn, fått en törn
det är då jag hatar mig själv, å kommer på det
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar