Summa sidvisningar

torsdag 27 mars 2014

Intensivt dygn

Vilket intensivt dygn jag haft. Packade det sista igår och börjar känna mig färdig faktiskt. På kvällen drog jag iväg och käka med e,b och j. Otroligt trevligt och mycket prat.
När jag kom hem strax innan 22 på kvällen så hade min lillebror så otroligt ont i magen. Och tro mig, min lillebror klagar inte i onödan. Fick köra upp honom till akuten. Efter några timmar på akuten kom beskedet att det var blindtarmen. Han fick operaras där och då. Sovit dåligt inatt vilket lett till en otrolig trötthet hela dagen. Var upp på sjukhuset och hälsade på. Han mådde mycket bättre. Men syster hjärtat värker. Vet att han är stark men han är trots allt min lillebror. Han är hemma nu iallafall. Fina lillebror.

Imorgon vankas det stockholm med mammi. Ser verkligen fram emot de! Sovas på hotell ska det göras också. Så kommer hem på lördag och då gäller det att fixa det sista innan flytt. Sen tidigt på söndag börjar resan mot skåne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar