Summa sidvisningar

måndag 30 december 2013

2013 i bilder

JANUARI
En rätt händelselös månad, åkte iallafall till stockholm och hade mysiga middagar.




                                                               FEBRUARI
                                                               Gjorde ett projektarbete i form av en föreläsning om självkänsla med Rebecka och fick vara med både i tidning, tv och radio! Full pott på de! Festade även en del med fina vänner och gick på Lars Wallins utställning.







                                                 MARS
Hängde mycket med vänner och va ute en del och dansa och hade skoj!






APRIL
Åkte på världens roligaste studentkryssning. Firade en grym Valborg med fina människor och såg även lite vårtecken!










MAJ
Hade utklädnadsshow, åkte till London med bästa mamma, hann med några utgångar och taggade även inför studenten. 












JUNI
Tog studenten ( BÄSTA NÅGONSIN!), studentfestade och fick besked om att min höft inte var som den skulle vilket ledde till sjukskrivning hela sommaren...











JULI
Försökte göra det bästa av situationen så hängde mycket med vänner, åkte även en sväng till Dalarna.









AUGUSTI
Häng med vänner, fest och firandet av att jag fått nytt jobb!










SEPTEMBER
Jobbade mycket, men hann med häng med vänner, kulturnatten, en tripp till Stockholm och så fick jag även genomlida den värsta förkylningen jag någonsin haft.









OKTOBER
Hade en helt oförglömlig kväll med fina kollegor! Firade även halloween, men har inga bilder därifrån tyävrr.






NOVEMBER är bildlöst, det enda som hände var min höftoperation typ.



DECEMBER
Varit sjukskriven typ hela december, men en julfest på jobbet hann jag med. Även mysigt julfirande!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar