Summa sidvisningar

lördag 22 december 2012

2012 lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fyllde arton, tog körkort, opererade höften, fick jobb, åkte till Finland, tatuerade mig, såg kent live.

Har du några nyårslöften?
Inga som jag kommit på än iallafall

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

Vilka länder besökte du?
Finland

Vad var din största framgång 2012?
Att jag tog körkort och att jag fick jobb.

Bästa köpet?
Hmm det vet jag faktiskt inte.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familjen, vänner, körkortet, och när dom äntligen kunde komma fram till vad som var fel på min höft!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har gått i omgångar, men mestadels gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Sagt ifrån när folk betett sig illa.

Blev du kär i år?
Faktiskt inte.

Favoritprogram på TV?Måste nog säga nya säsongen av GG.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Skuuulan och krogen!

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det kommer alltid finnas saker som kan göra det bättre men överlag har jag varit väldigt nöjd med det här året.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Jag rakt igenom.

Den bästa nya personen du träffade?
Matina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar