Summa sidvisningar

fredag 3 februari 2012

Jag vet uppdateringen har stått stilla. Men har inte haft nåt kul att berätta. Livet rullar på, det går uppför, nerför, rakt på och så lite kurvor här och där.

Kan berätta att jag och mamma satt ett köpstopp. Alltså inga kläder, skor, smycken, väskor och dylikt får inhandlas under hela februari månad! Det kliar lite i mina shopping fingrar men jag tror trots allt jag ska kunna bärga mig då det hänger kläder med prislapparna kvar i mina garderober!

Kan även berätta att jag ska åka till finland med mina två bästa i klassen!
Vi blev utvalda bland flera sökande och det kommer bli så grymt skoj! Så vecka 11 lyfter planet och vi kommer vara där i 10 dagar. Men mer om det kommer såklart senare när det närmar sig och så :)

Var ungefär detta jag hade att berätta nu, så varsågod Bea! Och om du läser detta ( som jag vet att du gör) så tycker jag vi ska boka in en träff snart igen. Hör av dig.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar