Summa sidvisningar

lördag 16 juli 2011

medina


jag känner mig fri
fri från negativa vibbar som brukar kunna ge mig panik
det brukar vara kris
men saker förändras och nu har jag ändrat min syn på mitt liv
nytt perspektiv som nikon
jag köpte en klocka så nu har jag tid
att unna mig nåt sidå projekt
så jag lyfter direkt och stannar där i luften
med vingar som jag köpte för pengarna så vi hörs la sen
över ängarna färdas jag i svängarna
så varför landa när jag kan flyga bland änglarna

varför landa när jag flyger fritt
med solen emot ryggen kan jag sväva tryggt
där nere finns bara regn
piskande regn
så jag måste ta mig upp dit snabbt igen

jag bröt mig ut från mitt skal ingenting är kvar
nu har jag massa tid idag
o göra de som aldrig blivit av
jag svävar upp i iväg hela världen är min
varför landa när jag flyger fritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar