Summa sidvisningar

onsdag 27 oktober 2010

keep rockin!




ni bara måste hålla med om att jag är jävligt charmig när jag är uttråkad?
jag har tråkigt som fan. så därför kommer en sån där sjuuuukt tråkig lista att läsa men som är rätt kul att fylla i. enjoy!

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? el väggo
Vad var det senaste du såg på tv? två och en halv män jao
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? musik
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? när jag gick och hämta posten idag

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? olika bloggar
Vad har du på dig? mjukisar och ett linne, sådär fint klädd man är när man är sjuk
Drömde du något inatt? I så fall - vad? hmm kommer inte ihåg
När skrattade du senast? när jag kolla på vännder

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? en spegel, några typ magnet grejer med bilder på och tre tavlor jag gjort
Vad tycker du om den här utmaningen? ser det inte som en utmaning men visst den är fett utmanande
Vilken var den senaste film du såg? tillsammans
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? oj ehum skulle ut och resa, köpa bil, hus, kläder ja sen skulle jag väl ge pengar till bra saker också
Berätta något om dig själv som folk inte känner till jag är sjukt jävla rädd för duvor

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? inga krig och gratis utbildning
Tycker du om att dansa? love it!
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? elliot och ester
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? jadå
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? jag vet redan vad han kommer säga, linnéa min favo människa du är grym!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar